Egzistuoja daugybė ekstremalių būdų nuotaikai pagerinti. Jie yra labai veiksmingi, nors dauguma iš jų vertinami prieštaringai. Jie padeda žmogui pradėti mylėti ir vertinti gyvenimą, iš naujo viską apgalvoti, pasijusti tarsi naujai gimusiems. Lengviausia būti blogos nuotaikos. Išlaikyti gerą psichologinę būseną – reikia nemažai pastangų. Jeigu standartiniai patarimai, kaip labiau džiaugtis gyvenimu, nepadeda, atkreipkite dėmesį į ekstremalius ir ryžkitės padaryti kažką pirmą kartą gyvenime. Tuomet pasaulis prisipildys naujomis spalvomis, nebekamuos nuobodulys ir nebesijausite dėl visko nepatenkinti, pikti niurzgos!

 

ekstremalu

5 ekstremalūs būdai nuotaikai pagerinti:

 

  • Šokti su parašiutu. Šuolis su parašiutu gali padėti „užauginti sparnus“, suteikti sielai naujų jėgų, vėl atrasti norą gyventi ir veikti. Pirmiausiai pradedantysis patiria nerimą ir jaudulį, bet šuolio metu jausmai pasikeičia į džiaugsmą ir euforiją. Iš didelio aukščio atsiveria nuostabus Žemės vaizdas. 5 – 7 laisvo kritimo minutes galima gėrėtis gamtos grožiu ir patirti jausmą, kuris įstrigs atmintyje visam gyvenimui. Šuoliai tandemu su patyrusiu instruktoriumi yra saugiausias būdas patirti skrydžio jausmą ir įveikti nesaugumo jausmą, šokant pirmą kartą. Verta ryžtis pirmajam šuoliui. Po suprasite, kiek daug laimės ir džiaugsmo tai teikia. Po tokio veiksmo bloga nuotaika išsisklaidys, nes įveiksite savo baimes ir galėsite savimi didžiuotis.

 

  • Žaisti dažasvydį. Laiką leidžiant energingai ir smagiai, gyvenimas nusidažo šviesesnėmis spalvomis, todėl tikrai verta išmėginti dažasvydį. Dažasvydis – tai adrenalinas, atsipalaidavimas, sportas ir puiki nuotaika viename. Norint dalyvauti žaidime, fizinis pasirengimas nėra būtinas, užtenka apsiauti patogiais batais, atidžiai išklausyti instrukcijų ir nepamiršti, kaip saugiai naudoti techniką. Dažasvydis – tai karinių veiksmų imitacija, kurioje pranašumą lemia ne fizinė jėga, bet strategija. Šis žaidimas sukelia stiprų jaudulį, nes stengiamasi kurti žaidimo aikštelę kuo realistiškiau. Sporto ir kariuomenės aistruoliams tikrai patiks išmėginti netraumuojančius, pneumatinius ginklus, užpildytus ne kulkomis, bet dažais.

 

  • Pasinerti į ledinį vandenį. Norint pagerinti nuotaiką, būti linksmesniems, būti produktyvesniems darbe, rekomenduojama išsimaudyti eketėje arba lediniame vandenyje. Jeigu jaučiate vidinę įtampą arba stresą, pabandyti pasidaryti ledinio vandens vonią namie. Po tokios vonios jausitės neapsakomai gerai. Pakili nuotaika ir pagerėjęs tonusas tęsis dar kelias valandas po tokių maudynių. Kai stingsta kraujas, išsiskiria laimės hormonai, endorfinai, kurie leidžia patirti naujus jausmus ir nuoširdų džiaugsmą. Tai patikimas būdas sustiprinti organizmo gynybos mechanizmą. Tačiau į eketę gali lįsti tik gerai pasiruošę ir tinkamai nusiteikę žmonės. Be to, rekomenduojama pasitarti su gydytoju. Ruoštis tokioms maudynėms reikia palaipsniui. Mūsų organizmas yra tobula sistema, kuri geba palaipsniui prisitaikyti prie pačių įvairiausių sąlygų. Rezultatas: tapsite atsparesni stresui, pradėsite pozityviau mąstyti apie pasaulį ir žmones, tapsite žmogiškesniu, valingesniu ir sveikesniu.

 

  • Pabadauti. Badas – tai dar vienas ekstremalus, bet veiksmingas būdas pagerinti nuotaiką ir net pagydyti depresiją. Tokio gydymo trukmė: nuo 1 – 3 dienų iki 3 savaičių, žinoma, su gydytojų priežiūra. Pirmosiomis dienomis asmuo patiria alkio jausmą, diskomfortą, įtampą. Po to užplūsta lengvumo ir džiaugsmo pojūtis. Badaujančio žmogaus organizmas patiria stresą, todėl yra suaktyvinamos visos jo funkcijos, kad jis taptų stipresnis. Palaipsniui dingsta slogi nuotaika, nerimas, ilgesys, apatija, valios trūkumas. Viskas, kas prieš badavimą kėlė nerimą ir stresą, po to atrodo nereikšminga. Labai svarbu, kad badaujantis asmuo daugiau laiko praleisti lauke, kvėpuotų grynu oru, daugiau judėtų ir būtų aktyvesnis.

 

  • Nemiegoti. Tai dar vienas nestandartinis būdas vėl pradėti džiaugtis gyvenimu. Tačiau prieš jį išbandant, rekomenduojama pasitarti su gydytoju. Metodo esmė: žmogus vieną ar kelias naktis iš eilės visai neina miegoti. Miego trūkumas trunka maždaug 35 – 40 valandų, negalima net trumpai nusnūsti, nes tada nebus laukiamo rezultato. Rekomenduojama didžiąją dalį laiko praleisti gryname ore. Valgyti tik lengvą maistą. Atsisakyti kavos ir arbatos. Ekstremalus miego trūkumas gali pakelti nuotaiką, net sukelti euforiją, kuri pakeis prislėgtą nuotaiką.