Naujųjų metų tikslai turi blogą reputaciją, nes dažniausiai jie pamirštami, nespėjus praeiti sausiui. Tačiau, kai tikslus išsikeliame su antrąja puse, tikimybė nepaslysti ir juos įgyvendinti yra didesnė. Pažadų partneriui laikymasis stiprina santykius. Netikite? Pabandykite ir įsitikinsite, kad tai tiesa!

 

santykiai

18 tikslų naujiems metams, kuriuos turėtų išsikelti poros:

 

  • Pasidomėti antrosios pusės interesais. Pagalvokite, kaip galėtumėte įsitraukti į partneriui patinkančią veiklą. Nebūtina tapti tam tikros srities ekspertu – tegul vadovauja viskam partneris. Tačiau pabandykite suprasti, kodėl jam tai taip svarbu. Tai gali suartinti partnerius.

 

  • Niekada nesielgti bjauriai. Visos poros kartais konfliktuoja. Tai normalu. Tačiau jeigu nuolat elgiatės bjauriai, susimąstykite ir liaukitės tai daryti. Nustokite įžeidinėti, žeminti ir praktikuoti nesveikus santykius.

 

  • Išklausyti partnerio patarimus. Nebūtina aklai laikytis patarimų, bet verta įsiklausyti į antrosios pusės žodžius: juose gali būti išminties.

 

  • Kartu mesti kokį nors blogą įprotį. Kokį bendrą blogą įprotį turite? Rūkote, esate linkę persivalgyti, per daug laiko praleidžiate prie kompiuterio ar televizoriaus? Meskite jį kartu! Dviese bus lengviau, nes visada palaikysite vienas kitą, kai bus sunku.

 

  • Sakyti daugiau komplimentų. Naujais metais daugiau girkite partnerį. Priežasčių komplimentams visada galima rasti: kad skaniai kvepia, kad pasisekė darbuose, kad puikiai sutaria su vaikais ir pan.

 

  • Kartu gaminti maistą. Maisto ruošimas kartu – tai puiki proga išbandyti ką nors naujo, daugiau laiko praleisti dviese ir galiausiai skaniai pavalgyti.

 

  • Pradėti dviese sportuoti. Nes kartu siekti tikslų (numesti svorio, sustiprinti kūną) yra lengviau ir smagiau!

 

  • Daugiau bendrauti su kitomis poromis. Net jeigu laikas tik dviese yra ribotas, laimingi santykiai neatsiejami ir nuo bendravimo su kitomis poromis, kurios patinka abiems. Gali būti sunku rasti tokių porų, kurios taptų abiejų draugai. Tačiau radus tokią kompaniją, branginkite ją ir vertinkite.

 

  • Mažiau patarinėti ir pamokslauti. Nustoti bandyti taisyti, keisti partnerį. Daugiau klausyti, ką kalba antroji pusė, o ne patarinėti, kai jis neprašo jokių patarimų.

 

  • Žiūrėti mažiau televizoriaus. Daugybė pasirinkimų, ką žiūrėti per televizorių, šiais laikais lemia, kad poros daugiausiai laiko praleidžia stebėdami kitų gyvenimus, bet negyvendami savo. Žiūrėdami televizorių galbūt sėdite greta, bet nebendraujate vienas su kitu. Tai turėtų pasikeisti!

 

  • Siekti bendro ilgalaikio tikslo. Niekas kitas poros taip nesuartina, kaip bendro tikslo siekimas. Koks yra pagrindinis jūsų, kaip poros, tikslas šiuo metu? Gal vedybos? Gal tikslas yra įsigyti nuosavą gyvenamąjį būstą ir jį įsirengti? Gal svajojate išsikelti gyventi į kitą miestą arba šalį? Gal norite vėl pradėti mokytis? Nuspręskite, kas tai ir atkakliai siekti savo tikslo.

 

  • Daugiau mylėtis. Ilgainiui aistros santykiuose sumažėja. Tačiau ją galima atgaivinti! Net suplanuotas seksas suartina mylinčius asmenis emociškai ir fiziškai.

 

  • Mažiau naudotis išmaniaisiais telefonais, bendraujant dviese. Vakarieniaudami, leisdami laiką, padėkite kompiuterius ir telefonus į šalį ir skirkite daugiau dėmesio vienas kitam.

 

  • Permąstyti esmines gyvenimo vertybes (pakalbėti apie tikėjimą, pinigus, politiką, gyvenimo tikslus). Kitaip tariant, pakalbėkite apie tai, kas kelia nerimą apie norus. Galbūt jus neramina, kad partneris vartoja per daug alkoholio, o gal norėtumėte, kad antroji pusė būtų politiškai aktyvesnė?

 

  • Būti žaismingiems (daugiau pramogauti). Darbas, namai, darbas. Ar tai yra jūsų gyvenimas? Jei taip, laikas kažką keisti! Išsikelkite tikslą naujais metais išbandyti daugiau pramogų su partneriu? Galbūt net kažką ekstremalaus? Svarbiausia, kad tos pramogos patiktų abiems!

 

  • Nepamiršti ir savo draugų. Labai dažnai ilgalaikiuose santykiuose žmonės apleidžia savo draugus. Nedarykite tos klaidos. Kartais reikia pasišnekėti ir su kitais žmonėmis. Draugai padeda atrasti gyvenime balansą.

 

  • Nusišypsoti, kai antroji pusė grįžta namo. Elementarus gestas, kuris kiekvieną dieną gali praskaidrinti – partnerio sutikimas, pasveikinimas su šypsena ir šiltu apkabinimu. Nusišypsokite vienas kitam, net jei buvo sunki diena.

 

  • Kartais leisti laiką atskirai. Laikas atskirai leidžia labiau pasiilgi partnerio. Todėl nebūtina visada laikytis įsikibus į partnerio parankę. Kartais galima pabūti atskirai. Ne tik pailsėsite, bet ir atrodysite įdomesni savo antrosioms pusėms, kai turėsite, ką įdomaus papasakoti grįžę iš savo užsiėmimų.