Viena ar kelios savaitės atostogų prabėga kaip sapnas ir štai vėl tenka grįžti į realybę ir daryti dalykus, kurių galbūt ne visai norėtumėte daryti. Reikia laiko, norint pereiti iš poilsio į darbo režimą. Tačiau šį procesą galima pagreitinti. Geriausia, jei apie tai būtų pagalvojama ne tik po, bet ir prieš atostogas.

 

atostogos

15 patarimų, kaip po atostogų grįžti į įprastą ritmą:

 

  • Pakeisti seną monitoriaus darbalaukio foną į vaizdą iš praėjusių atostogų. Kiekvieną rytą, prisijungę darbe prie kompiuterio, išvysite gražią nuotrauką, kuri sužadins mielus prisiminus, pakels nuotaiką ir akimirką leis mintyse vėl pabuvoti atostogose.

 

  • Pirmą savaitę po atostogų planuoti susitikimus su draugais. Darbo dienos bus malonesnės, kai žinosite, kad laukia kažkas įdomaus.

 

  • Prieš išvykstant atostogų, sutvarkyti namus: pakeisti patalynę, pakabinti švarius rankšluosčius, išnešti šiukšles. Grįžus po savaitės ar dviejų, namai bus tvarkingi ir nekils panika.

 

  • Iš anksto paruošti namuose gaminto maisto. T. y. iš anksto pagaminkite troškinį, lazaniją ar kažką kita ir užšaldykite. Po to teliks maistą atitirpinti ir pašildyti.

 

  • Intensyvioji atostogų dalis turėtų baigtis iki penktadienio. Paskutinį savaitgalį geriausia pasilikti ramiam poilsiui namuose. Reikia kelių dienų vėl prisitaikyti prie įprasto darbo dienų miegojimo ir veiklos ritmo.

 

  • Atostogas geriausia planuoti darbų projekto pabaigoje. Kai viskas bus užbaigta, bus galima ramiai atostogauti ir dėl nieko nesukti galvos.

 

  • Po atostogų pradėti nuo lengviausių darbų: patikrinti el. paštą ir praleistus skambučius, peržvelgti vietines naujienas ir pan. Visa tai galima daryti gurkšnojant nervus raminančią arbatą.

 

  • Prieš kimbant į darbus galima pasilepinti profesionaliu masažu. Jis nuims nuotaiką ir sumažins slogutį.

 

  • Ant darbo stalo laikyti mielą niekutį iš atostogų (pavyzdžiui, jūros kriauklę). Palaikyti jį rankose, pajutus įtampą ir susierzinimą. Malonūs prisiminimai apie atostogas padės nusiraminti ir toliau tęsti pradėtus darbus.

 

  • Paprašyti artimų draugų ar šeimos narių, kad prieš grįžtant iš atostogų, nueitų į parduotuvę ir nupirkti pagrindinių maisto produktų (pieno, duonos, kiaušinių ir t. t.), kad nereikėtų iškart patiems važiuoti apsipirkti.

 

  • Pradėti planuoti ateinančias atostogas. Visada smagu, kai yra ko nors laukti, tuomet net grįžti į realybę nebus taip skaudu negu nieko toliau neplanuojant.

 

  • Griežta dienotvarkė gali padėti greičiau grįžti į darbo ritmą.

 

  • Kai kurie žmonės mano, kad po atostogų geriau grįžti bet kurią kitą dieną, išskyrus pirmadienį.

 

  • Pirmąsias dienas po atostogų naudokite higienos reikmenis iš viešbučio – tai primins atostogas kiekvieną kartą prausiantis.

 

  • Nuotaiką po atostogų pakelia mieli suvenyrai, meno kūriniai, nuotraukos, atvirutės. Užtenka į juos pažiūrėti, kad mintimis nusikeltumėte į vietą, kur nereikia dirbti, galima ilsėtis ir veikti, ką širdis geidžia.