Ne kasdien būna pakili nuotaika. Kartais kamuoja nerimas ir būna labai sunku atsipalaiduoti. Tačiau net ir tada nuotaiką galima pagerinti. Iš karto nuotaiką kelia visai paprasti dalykai, kuriuos dažniausiai pamirštame.

 

nuotaika

12 dalykų, kurie akimirksniu pakelia nuotaiką:

 

  • Gyvų gėlių kompozicija namuose. Šaltuoju metų laiku daug laiko praleidžiama namuose, todėl natūraliai norisi daugiau gamtos, gaivos ir šviežumo. Išeitis: dekoruoti aplinką gėlėmis. Tai gali būti rožės, tulpės, narcizai, hiacintai, gerberos, saulėgrąžos ar kt. Aukštose vazose arba stiklainiuose pamerktas gėles padėti ant palangių, knygų lentynų, rašomojo stalo. Gėlės akimirksniu suteikia energijos, ramybės, džiaugsmo, žvalumo.

 

  • Maži, geri darbai. Džiaugsmo suteikia gerų darbų darymas kitiems. Pagalvokite, ką linksmo, gražaus ar naudingo galite duoti kitiems. Pavyzdžiui, numegzti šaliką draugui, iškepti pyragą kaimynui, pakviesti pažaisti dažasvydį, kai vaikai sumigs, vaikus auginančią mamą.

 

  • Šokinėjimas. Sportas kiekvieną dieną suteikia daugiau energijos, bet net tada gali būti akimirkų, kai jaučiatės pavargę, nemotyvuoti ir aptingę. Tada gali padėti šuoliukai. Po 10 šuoliukų padaugės energijos ir pagerės nuotaika. Lengvas, greitas ir šiek tiek vaikiškas būdas pralinksmėti!

 

  • Ryte išsimaudyti vonioje. Vonia prieš miegą padeda sumažinti stresą, o vonia rytą padeda pradėti dieną „ta koja“. 2 – 3 kartus per savaitę galima dieną pradėti nuo pagulėjimo 15 – 30 minučių vonioje su jūros druska, kokosų arba alyvuogių aliejumi ir levandų eteriniu aliejumi. Būdami vonioje galėsite pabūti vieni su savo mintimis, o tai padės pasiruošti naujai dienai.

 

  • Sudaryti sąrašą dalykų. Sąrašų sudarinėjimas turi terapinį poveikį. Galima sudaryti sąrašą darbų, kuriuos reikia padaryti; sąrašą žmonių, su kurias norėtųsi atnaujinti ryšį; svajonių sąrašą, pavyzdžiui, kur labiausiai norėtumėte nukeliauti. Arba galima tiesiog rašyti kasdien dėkingumo dienoraštį.

 

  • Išbandyti akupunktūrą. Akupunktūra – tai natūrali depresijos gydymo alternatyva. Po procedūros jaučiamasi ramiau, gebama labiau kontroliuoti savo mintis.

 

  • Pasigaminti antistresinį kamuoliuką. Tiesiog į balioną įberti ryžių ir įlašinti porą lašų eterinių aliejų (pavyzdžiui, levandų). Antistresinio kamuoliuko gniaužymas padeda sumažinti nervingumą ir pagerinti dėmesio koncentraciją.

 

  • Susikurti energingai ir žvaliai nuteikiantį dainų grojaraštį. Moksliškai įrodyta, kad muzika padeda sukoncentruoti dėmesį ir sumažinti nerimą bei turi kitų teigiamų privalumų sveikatai. Įkvepianti muzika padeda pakilti virš kasdienybės ir primena džiaugtis gyvenimu kiekvieną dieną.

 

  • Susikurti aplanką kompiuteryje, kuriame laikyti dvasią pakeliančius raštelius sau. Šiame aplanke gali būti, pavyzdžiui, mokytojos pagyrimas jūsų vaikui, vyro meilės prisipažinimas arba užrašytas malonus kolegos komplimentas. Tai padės prisiminti, kad yra žmonių, kuriems jūs rūpite ir tai paskatins jus nusišypsoti.

 

  • Nustebinti tą, kuriam reikia pagalbos. Apsilankyti vaikų arba senelių namuose ir atnešti dovanų (geriausiai, kad tai būtų kažkas, ko jiems tikrai reikia, nors tai nebūtinai turi būti labai brangu). Pavyzdžiui, seneliams galima nunešti lauknešėlį, kuriame yra vienkartinių servetėlių, vilnonės kojinės, pirštinės, rankų šildyklė, dantų šepetėlis, javainių batonėliai ir pan. Vaikams patiks žaislai, gražūs ir patogūs drabužiai, skanumynai. Tačiau svarbiausia skirti dėmesio, pabendrauti.

 

  • Mūvėti šiltas kojines. Šiltų kojinių mūvėjimas asocijuojasi su namais, jaukumu. Tai nieko nekainuojantis būdas pasikelti sau nuotaiką!

 

  • Padaryti nuotrauką. Fotografai pastebi, kad žmonės atrodo ir jaučiasi laimingesni po fotosesijos. Tačiau nebūtina užsisakyti brangių fotografų paslaugų, galite ir patys nusifotografuoti. Nuotraukų darymas padeda pamiršti nerimą dėl praeities ir ateities.