Dažnai tenka išgirsti klišę, kad žolė yra žalesnė kitoje pusėje. Taip sakantys žmonės visada galvoja, kad kažkur kitur yra geriau ir kad jie kažką svarbaus praleidžia. Užuot džiaugęsi stabilumu, saugumu čia ir dabar, jie nuolat galvoja, kad kitur yra visko daugiau ir geriau. Jie yra įsitikinę, kad santykiai gali būti geresni, karjera įspūdingesnė, gyventi galima geriau ir pan. Toks požiūris neretai apkartina gyvenimą ir neleidžia džiaugtis tuo, kas yra.

 

poziuris

10 priežasčių, kodėl kitur žolė nėra žalesnė:

 

  • Atsisakius tokio požiūriu jausitės labiau patenkintas savo gyvenimu, labiau džiugins maži dalykai.
  • Turėsite daugiau vidinės ir išorinės ramybės.
  • Jausitės labiau išsilaisvinę.
  • Į gyvenimą pradėsite žiūrėti ne taip asmeniškai ir rimtai.
  • Užmegsite gilesnius ir prasmingesnius ryšius su kitais.
  • Tapsite labiau galintys mylėti ir leistis būti mylimi.
  • Problemas ir kitus nesklandumus spręsite efektyviau.
  • Padidės emocinis intelektas.
  • Bus lengviau rasti džiaugsmą ir laimę.
  • Galėsite gyventi iš tikrųjų, o ne savo svajonėmis.

 

Ar tikite, kad žolė žalesnė kitoje pusėje? Iš tikrųjų abejose pusėse žolė yra vienodai žalia. Visur yra gerų ir blogų dalykų. Nieko negalima absoliutinti. Jeigu rimta, apskritai nėra tokio dalyko, kaip „kita pusė“. Yra tik viena pusė – ta, kur dabar jūs esate. Ir jeigu persikelsite gyventi kitur, nebus kitos pusės, bus tik viena pusė – ta, kur dabar jūs esate. Išsklaidžius mitus laikas išsiaiškinti, kaip gyventi įdomesnį, turiningesnį gyvenimą realybėje. Svajonėmis sotūs nebūsite. Gražesnį gyvenimą galima gyventi, bet tam reikės įdėti nemažai pastangų. Tačiau, ko gero, tai verta.

 

4 patarimai, kaip gyventi geriau ir įdomiau:

 

  • Suderinti logiką su emocijomis. Jausdami spaudimą galvokite racionaliai. Pavyzdžiui, jeigu esate impulsyvus pirkėjas arba negalite galvoti, kai jaučiate spaudimą, leiskite mintims susigulėti. Kitaip tariant, galutinį sprendimą priimti kitą rytą, kai būsite išsimiegoję ir pailsėję. Per daug emocionalus elgesys gali sukelti niekam nereikalingą stresą ir chaosą. Be to, nors negalite kontroliuoti kitų žmonių, galite išmokti reaguoti į bet kokią situaciją be kritikos ir didelio emocijų proveržio.

 

  • Kovoti su išsiblaškymu ir mokytis sutelkti dėmesį. Venkite to, kas jus per daug stimuliuoja, pavyzdžiui, dažnų pertraukimų kalbant, dėmesį blaškančių pramogų, detalių ir kitos veiklos. Pabandykite sukurti savo gyvenimui ir darbui struktūrą, kad sumažėtų tikimybė būti pertraukiamiems, blaškomiems. Įvertinkite savo aplinką ir darbo procesus ir keiskite juos savo nuožiūra.

 

  • Būti netobulai tobuliems. Nereikėtų kelti tikslo gyventi tobulai. Dėl perfekcionizmo galite labai susiaurinti savo gyvenimo pasirinkimus ir nepastebėti svarbių gyvenimo aspektų. Dėl noro viską atlikti nepriekaištingai kyla pagunda viską atidėlioti iki paskutinės akimirkos. Rezultatas: laiku nepadaryti darbai ir praleistos galimybės.

 

  • Tvirtai laikytis savo nuomonės, bet nevengti kartais pasielgti spontaniškai. Nerekomenduojama laikytis požiūrio, kad „viskas arba nieko“, jei norite jausti gyvenimo pilnatvę. Kartais geriau pasitenkinti mažiau, negu nuolatos griaužti save, kad kažkas nepavyko, o kažkas gyvena taip, kaip jūs svajojote ir planavote. Laisvesnis požiūris padės priimti lankstesnius sprendimus, būti kūrybingesniems ir mažiau savikritiškiems. Išdrįsti mylėti ir dalytis viskuo su brangiais žmonėmis. Daugiau laiko skirkite žmonėms, kurie yra šalia, įsiklausykite į savo tikruosius norus ir poreikius. Tada ir jums asmeniškai, ir visai žmonijai bus geriau! Tad gyvenkite savo gyvenimą, o ne galvokite, kad kažkur yra geriau, nes geriau nėra, yra tik kitaip, su visais įmanomais pliusais ir minusais!