Naujausias rinkos tyrimų agentūros „Harris Interactive“ tyrimas parodė, kad profesijų, kurioms būdingas didesnis streso lygis, atstovai yra labiau linkę priaugti svorio. Kai kurie iš tų darbų nustebins!

 

darbai

10 darbų, kuriuose dažniausiai priaugama svorio:

 

  • Kelionių agentas. Šie žmonės daro viską, kad įtiktų kiekvienam klientui, planuoja ir organizuoja jų keliones. Šis procesas kelia didelį spaudimą ir stresą, todėl kad darbuotojas turi ne tik patenkinti kliento pageidavimus, bet ir pasiekti išsikeltus pardavimo tikslus. Be to, tai sėdimas darbas.

 

  • Advokatas. Šioje srityje stresas ir spaudimas yra nuolatiniai palydovai. Todėl valgymas, jaučiant nerimą, porcijų nekontroliavimas ir kalorijų neskaičiavimas neretai tampa antsvorio priežastimi.

 

  • Socialinis darbuotojas. Kaip ir kelionių agentai, taip ir socialiniai darbuotojai praleidžia daug valandų sėdėdami.Jie dažnai valgo prie darbo stalo ir beveik niekada neturi galimybės pasimankštinti ir užsiimti kita fizine veikla visą darbo dieną.

 

  • Mokytojas. Kai išgirstate žodį „mokytoja“, kokia pirma mintis ateina į galvą? Asmuo, sėdintis prie stalo. Mokytojai kartais sėdi prie stalo vesdami pamokas, taip pat jie daro daug administracinio darbo, sėdėdami: ruošiasi pamokoms, rašo įvertinimus ir pažymius, tikrina lankomumą ir kt.

 

  • Menininkas, dizaineris, architektas. Šioms profesijoms būdingas laisvas grafikas ir nepriklausomas darbas. Tokių darbuotojų darbo rezultatai labiausiai priklauso nuo kūrybingumo ir įkvėpimo, todėl jiems nebūtina laikytis griežto grafiko. Tas pats galioja ir jų valgymo įpročiams. Jie valgo, kada nori ir dirba sėdėdami.

 

  • Administratoriaus asistentas. Dar vienas sėdimas užsiėmimas, kuriame viena iš atsakomybių – visada būti pasiruošus padėti kitiems. Darbuotojai kiekvieną dieną susiduria su dideliu stresu ir nerimu. Be to, turi blogą įprotį pietauti priešais kompiuterio ekraną.

 

  • Mokslininkas. Intelektinė veikla dažnai susijusi su judėjimo stoka.Trokšdami sužinoti ir atrasti vis daugiau, šie profesionalai kartais pamiršta sveikus mitybos įpročius. Pavyzdžiui, JAV kosmoso agentūroje „NASA“ darbuotojai yra skatinami mankštintis per darbo valandas ir jiems pristatomos programos svorio metimui.

 

  • Policijos pareigūnas. Policininkas, valgantis spurgas – klasikinis vaizdelis amerikietiškuose filmuose. Tačiau ar kada nors pagalvojote, kodėl? Ši profesija yra viena iš labiausiai keliančių stresą, tik pagalvokite apie tai, su kuo jiems kiekvieną dieną tenka susidurti. Policininkams valgymas neretai būna vienintelis būdas, kai susidoroti su stresu.

 

  • Rinkodaros ir viešųjų ryšių profesionalas. Tai dar vienas darbas, neturintis griežto grafiko. Čia nėra griežtų terminų ir kasdienės rutinos, kurios būtina laikytis, tačiau jiems tenka dalyvauti įvairiuose renginiuose ir susitikimuose. Dažniausiai tokiuose renginiuose būna daug skanaus maisto, todėl ši profesija patenka tarp tų, kurios didina riziką priaugti svorio.

 

  • Informacinių technologijų profesionalas. Šioje srityjederinamos mokslinės ir kūrybinės sferos. Darbuotojai praleidžia ilgas valandas prie kompiuterio ir susiduria su dideliu stresu. Dažnai dirba iki vėlumos ir tai skatina blogų valgymo įpročių atsiradimą.

 

Geri patarimai, kaip nepriaugti svorio, nepriklausomai nuo to, kokį darbą dirbate:

 

  • Išeiti pasivaikščioti dažniau, lipti laiptais, o ne kilti liftu, atsistoti ir nueiti pasisveikinti su kolega, o ne siųsti žinutę elektroniniu paštu. Jeigu norisi užkąsti, atsistokite ir eikite nusipirkti maisto, nesinaudokite paslauga, kai maistas pristatomas tiesiai į darbo vietą.

 

  • Pagalvoti apie maisto kokybės pagerinimą. Jeigu nieko negalite padaryti dėl įtempto darbo grafiko ir turite pietauti viešojo maitinimo įstaigose, pasistenkite rinktis sveikesnius patiekalus. Paprastai visada yra iš ko rinktis.

 

  • Gerti daugiau vandens. Visada turėti buteliuką vandens šalia savęs.

 

  • Pabandyti kavą pakeisti sveikesniais gėrimais, pavyzdžiui, žaliąja arbata.

 

  • Pabandyti atsipalaiduoti ir vengti streso. Galima paklausyti atpalaiduojančios muzikos ir atlikti gilaus kvėpavimo pratimus.